تقدیم به ....





تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد

 

دلم را ...


کسی برده است


و من زنده ام


تنهائیم ...


نبض می زند هنوز

 


 

بنشین کنار من

 


بنشین که داغونم

 


اگه موندنی باشم

 


به عشق تو می مونم

 


بنشین کنار من

 


خیلی دلم تنگه

 


دارم هوای گریه


دلداریت قشنگه

 


 

 

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم

 
 

تا بخوانی و بفهمی چقدرجایت خالیست . . .

 
 

تا بدانی نبودنت آزارم می دهد . . .

 
 

لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و

 
 

عریان . . .

 
 

که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد

 
 

لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پُر

 
 

شیار . . .

 
 

لمس کن لحظه هایم را

 
 

. . .

 

تویی که نمیدانی من که هستم٬

 
 

لمس کن این با تو نبودن ها را

 
 
لمس کن . . .

 



نظرات شما عزیزان:

رسول
ساعت14:19---7 شهريور 1391
تنهایی رو نمیشه با کسی قسمت کرد اگه تقسیم کردنی باشه که نمیشه دیگه بهش گفت تنهایی

آدمی که نتونه کسی رو دوست داشته باشه و عاشق بشه تنهاست

و .................
منتظرم


ERFAN 016
ساعت19:41---8 تير 1391
سلام خاله دختر خوبی نوشته هات قشنگه اما نشون میده یه چیزی یه کسی اذیتت میکنه جون دادا عکس بده جنازه تحویل بگیر من و که میشناسی ندا بده میکنمش تو گونی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,|